بیماری پارانشیم کلیه و هیدرونفروز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هیدرونفروز یک بیماری است که در آن اتساع pielocalicial همراه با انقباض بافت عملکردی کلیوی توسط انسداد ادرار ایجاد می شود. هنگامی که پارانشیم کلیه تحت تاثیر قرار است، نشان می دهد همزیستی بیماری کلیوی و پارانشیم هیدرونفروز.

علائم و نشانه های هیدرونفروز و بیماری پارانشیم کلیه ها چه هستند؟

هنگامی که عملکرد بافت کلیه ها آسیب دیده و سقوط دستگاه ادراری، بیماران به احتمال زیاد از علائم و نشانه مانند رنج می برند:

* هماچوری یا خون در ادرار

* کمر درد در سمت جایی که هیدرونفروز است

* عفونت، تب، لرز و پیوری

* توده کیستیک در کنار کمر

* اشکال یا درد هنگام ادرار

اگر هر دو کلیه آسیب دیده می شوند، بیماران نیز ادرار کف آلود، کم خونی کلیوی، مشکلات پوستی دارند، کاهش حجم ادرار، و غیره. در موارد شدید، بیمار ممکن است حتی از نارسایی کلیه رنج می برند. همه این مشکلات به یاد بیماران را به موقع مدیریت موثر است.

چگونه برای درمان این دو اختلالات کلیوی؟

برای درمان هیدرونفروز، سه روش استفاده می شود: درمان محافظه کارانه، مدیریت محلی، و عمل جراحی. با توجه به شدت و محل هیدرونفروز، پزشکان مشخص است که درمان به استفاده از. اگر شما اتفاق می افتد به این مشکل، شما می توانید بیماری توضیحات خود را در فرم زیر و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ترک. ما خوشحال به کمک هستند.

همانطور که برای بیماری پارانشیم کلیه، اگر توسط هیدرونفروز ایجاد می شود، پیشرفت آن می تواند متوقف شود هنگامی که هیدرونفروز به خوبی انجام می شود. با این حال، اگر عملکرد کلیه کاهش می یابد، بیماران باید همچنین نگاه برای برخی از روش های درمانی برای محافظت از بافت کلیه عملکرد فاضلاب و توانایی خود شفا از کلیه پرسید. به طور کلی، پس از حدود یک یا دو ماه، بیماران می توانند پیدا مشکل کلیه خود را به خوبی انجام می شود.

لطفا اعتماد به نفس خود را برای رسیدن به بهبودی از دست دادن نیست. به یاد داشته باشید که تعدادی از کارشناسان در کلیه کلیه خدمات چین همیشه در اینجا به یک کمک بزرگ است.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1898.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی، درمان بیماری های کلیوی مزمن، بیماری پارانشیم کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 5148
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: